محصول به سبد خرید اضافه شد
0

طرز تهیه فینگر فود مرغ

تاریخ: 10 بهمن 1400
بازدید: 665
طرز تهیه فینگر فود مرغ با فیلم

بانیکو تولید کننده سینی فینگر فود چوبی ام دی اف تایوانی، شما را به دیدن آموزش طرز تهیه فینگر فود مرغ دعوت میکند. (تولید تکی و عمده)

 

خرید سینی چوبی فینگر فود

خرید سینی چوبی فینگر فود ارزان و باکیفیت با خرید مستقیم از تولیدی لوازم قنادی بانیکو. این سینی ها بواسطه جنس مرغوب تایوانی که دارند، به راحتی قابل دستمال کشیدن هستن به حدی که حتی در ماشین ظرفشویی هم گذاشته شده اند! این کیفیت بالا بواسطه خرید مستقیم از کارخانه به قیمت فوق العاده مناسب تری از مغازه ها بدست شما میرسد.

سینی فینگر فود بانیکو

 

 

سینی فینگر لاکچری

علاوه بر این کیفیت و قیمت تولیدی، میتوانید نشان، آی دی یا متن خودتان را با خرید سینی چوبی فینگر فود حک نمایید تا سینی فینگر لاکچری و جذاب را داشته باشید.

سینی فینگر فود چوبی بانیکو

 

 

 

سرو کردن این مرغ سوخاری خوشمزه تو این سینی های تایوانی خیلی جذابه. تو این کلیپ میخوام بهت یاد بدم که چطور یک مرغ کنتاکی خوشمزه تو خونه درست کنی. سینی فینگر لاکچری با کنتاکی مرغ

 

 

طرز تهیه فینگر فود مرغ آسان

  • مرحله اول طرز تهیه فینگر فود مرغ آسان پس از اینکه مرغ ها شسته پاک کرده و به تکه های مناسب خرد کردید این است که اول از همه پیاز و فلفل دلمه ای ها رو خورد کنید. بعد مرغ ها رو با نمک و فلفل و زرچوبه و پاپریکا و روغن زیتون و آبلیمو مزه دار کن. هم بزن و سلفون بزنید تا یکی دو ساعتی در یخچال استراحت کنه.

 

  • یک کاسه آرد و ادویه بریز و در کاسه دیگر آب و قالب های یخ. حتما یخ داشته باشید. اول مرغ رو در آرد بغلتون و بعد در آب و سپس دوباره در آرد. این کار رو سه تا پنج مرتبه تکرار کن و هر دفعه مرغ رو تکون بدید که آرد اضافه اش بریزه و حالت پولکی داشته باشه.

 

سینی فینگر فود لاکچری

 

قیمت سینی فینگر فود بانیکو یک دهم قیمت سینی فلزی هست و خوبی‌ش این هست که ضدآب هست و بعضا در ماشین ظرفشویی هم گذاشته شده. بانیکو تولید کننده سینی فینگر فود با حک، شانه کیک، سینی کیک و پیش از هزار تاپر کیک هست. چون خودشون تولید کننده هستن، قیمت هاشون واقعا عالیه. ببینید مقایسه کنید و بعد سفارش بدید.

 

 40 فینگر فود ساده و کم هزینه + طرز تهیه تصویری

برای آموزش کلی فینگر فود ساده و کم هزینه اما خوشمزه و جذاب، روی دکمه قرمز بالا بزنید. با آموزش های تولیدی بانیکو همراه باشید. 💐💐💐

 

 

تولیدی لوازم قنادی بانیکو

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

Copyright © 2023