محصول به سبد خرید اضافه شد
0

40 فینگر فود ساده و کم هزینه + طرز تهیه تصویری

تاریخ: 10 شهریور 1401
بازدید: 39,640
فینگر فود ساده و کم هزینه با آموزش رایگان انواع فینگر فود به صورت تصویری

فینگر فود یکی از جذاب ترین غذا ها بویژه برای تولد و میهمانی ها است اما برای درست کردن انواع فینگر فود باید فینگر فود ساده و کم هزینه را انتخاب کرد که بتوان سفره رنگین تری را تدارک دید. همراه تولیدی فینگر فود بانیکو باشید تا به صورت تصویری طرز تهیه فینگر فود ساده و کم هزینه با تنوع بالا در طعم و تزیین فینگر فود را آموزش ببینید.

ویکی پدیا از فینگر فود با تعبیر «لقمک» یاد می کند.

تنوع بالایی از انواع فینگر فود با بدون نان یا با انواع نان از نان لواش تا خمیر یوفکا و خمیر هزار لایه در این مقاله وجود دارد. همچنین می‌توانید بر اساس دوست داشتن استفاده از یک ماده غذایی مثل فینگر فود با سوسیس یا فینگر فود با کالباس هم از این آموزش رایگان فینگر فود بانیکو استفاده کنید و لذت آن را با درست کردن این فینگر فود ها با همه تقسیم کنید. شاد باشید…

فینگر فود با ژامبون

فینگر فود انگشتی!

تعداد فینگر فود ها به اندازه تعداد آدم های خوش سلیقه کره زمین هست! این از دسته فینگر فود های جذابی هست که سر گاز تمام می شود!

فینگر فود با سیب زمینی

دو تا سیب زمینی بزرگ یا چهار تا کوچک آب پز شده را پوره کنید.

آموزش فینگر فود ساده و کم هزینه

نصف پیمانه جعفری خرد شده و صد گرم ژامبون خرد شده، یک عدد تخم مرغ، یک قاشق غذا خوری نشاسته ذرت و برای ادویه های این فینگر فود نمک، فلفل سیاه، پاپریکا و زرد چوبه از هرکدام نصف قاشق چایی خوری اضافه و خوب مخلوط کنید.

آموزش فینگر فود سریع

مواد را داخل قیف بریزید. داخل روغن داغ، با کمک قیچی مواد را به اندازه دلخواه بریزید و اجازه دهید که تمام طرف این فینگر فود ساده و کم هزینه برشته شود.

فینگر فود انگشتی با سوسیس
این فینگر فود انگشتی جذاب و بی‌دردسر خودتون رو با سس کچاب برای مهمانان سرو کنید.

 

فینگر فود بدون فر

فینگر فود کاسه ای

 

 

 

توپک پنیری بدون سیب زمینی

توپک پنیری بدون سیب زمینی یک نوع از فینگر فود بدون فر هم است. دیگه چه چیزی از این ساده تر و جذاب تر!؟ این فینگر فود کودکان یک طعم عالی و متفاوت رو داره و بخاطر بدون سیب زمینی بودن، این فینگر فود مزه تکراری توپک پنیری ساده و سیب زمینی را ندارد. این فینگر فود ساده و کم هزینه برای تولد یک گزینه دلبرانه است.

فینگر فود ساده و کم هزینه برای تولد

فینگر فود اول توپک پنیری می باشد. مرحله اول طرز تهیه توپک پنیری، ترکیب پنیر خامه ای، سبزی خرد شده، گردو و نمک  با یکدیگر است.

روکش تزیین فینگر فود توپک پنیری

برای روکش تزیین فینگر فود توپک پنیری از کنجد و سیاه دونه یا هر مغز خرد شده دیگری می توانیم استفاده کنیم.

طرز تهیه فینگر فود ساده و کم هزینه توپک پنیری
از مواد پنیری‌ اندازه گردو بر میداریم و گرد میکنیم و در مغز خرد شده غلط میدهیم.

فینگر فود ساده و کم هزینه برای تولد

فقط یک چوب شور لازم است تا تزیین این فینگر فود ساده و کم هزینه برای تولید تکمیل بشه. سعی کنید به جای چوب بستنی و… از دسته خوراکی مثل چوب شور جهت تزیین این فینگر فود بویژه در تولد ها برای فرزند دلبندتان استفاده نمایید چون خوردنی بودن کامل یک غذا بسیار برای کودکان دلچسب‌تر است.

فینگر فود ساده و کم هزینه با خمیر نان

هیچ چیزی مثل نان خانگی نیست. عطری که از فر می‌آید نوید یک فینگر فود خوشمزه را می‌دهد. برای تنوع در وعده های منزل، غذا خوردن کودکان و… از فینگر فود ساده و کم هزینه با خمیر استفاده کنید که ابتدا با بوی این فینگر فود، مخاطب خود را مدهوش کنید 🙂

پای اسفناج

اسفناج از سبزی های دارای آهن و پر خاصیت برای همه بویژه کودکان است. اما بعد از کرفس، جزو کم طرفدارترین سبزی ها است. برای اینکه این سبزی پرخاصیت را در برنامه غذایی خانواده بویژه کودکان وارد کنید، از فینگر فود پای اسفناج که با خمیر هزار لایه یا یوفکا آماده می‌شود ، بهره ببرید. فقط توجه داشته باشید که بیش از حد به اسفناج حرارت ندهید تا مواد مفید بیشتری به عزیزان شما برسد.

آموزش رایگان انواع فینگر فود گیاهی

برای پای اسفناج، پنیر فتا رو با اسفناج پخته شده، پودر سیر و پول بیبر مخلوط میکنیم.

فینگر فود با خمیر

خمیر هزار لایه را به مربع های هم اندازه تقسیم می‌کنیم. (این فینگر فود ساده و کم هزینه را میتوانید با انواع خمیر مثل خمیر یوفکا هم درست کنید)

فینگر فود گیاهی

حال  این مواد را وسط خمیر هزار لایه میریزیم و یک ورقه گوجه روی آن می‌ گذاریم و برای زیبا شدن روی آن زرده تخم مرغ براش می‌کنیم.

فینگر فود پای اسفناج

مواد را مدت زمان چهل دقیقه با دمای ۱۷۵ درجه ی فارنهایت  داخل فر قرار میدهیم تا این فینگر فود جذاب آماده شود.

فینگر فود با نان تست

‌نان سیر لاکچری

نان سیر از محبوب ترین پیش غذا ها میباشد که با توجه به آنکه با دست خورده میشود از جمله غذا های انگشتی یا همان فینگر فود به حساب می‌آید.

آموزش تصویری فینگر فود نان تست

برای درست کردن تست نان سیر، سیر خرد شده، رزماری و روغن زیتون رو باهم مخلوط می کنیم.

فینگر فود با نان تست سیر

مواد را با قلمو روی نان تست میمالیم و نان تست ها رو برای مدت زمان ده دقیقه داخل فر با دمای ۱۷۰ درجه ی فارنهایت می گذاریم.

نان تست لاکچری

زیتون رو بدون هسته میکنیم و ژامبون رو با سلیقه و چین دار داخل زیتون میزاریم.

فینگر فود لاکچری

تزیین فینگر فود نان سیر با این روش تبدیل به یک فینگر فود لاکچری می‌شود. از این نان تست شکیل و جذاب حتما در مهمانی های خود استفاده کنید و لذت ببرید.

فینگر فود با مرغ

فینگر فود مرغ با خمیر یوفکا

فینگر فود با مرغ را می‌توان به شکل های مختلف درست کرد اما یکی از کار هایی که باعث هرچه بهتر شدن فینگر فود برای کودکان می‌شود این است که ظرف فینگر فود هم خوراکی باشد. خمیر یوفکا  به دلیل نازکی یکی از جذاب ترین خمیر های بازار است. برای راحتی کار خودتان می‌توانید این خمیر را از بیرون به صورت بسته بندی تهیه بفرمایید. فینگر فود مرغ با خمیر یوفکا یکی از بهترین گزینه های فینگر فود برای تولد است.

تاکو مرغ و سبزیجات

این مدل فینگر فود ساده و کم هزینه با مرغ که یک طعم خاص دارد را باید ابتدا پنیرخامه ای رو با مرغ ریش ریش شده، ذرت، جعفری ساطوری شده، پنیر پیتزا، نمک و فلفل مخلوط کنیم.

فینگر فود با خمیر یوفکابرای درست کردن کاسه یوفکا، به خمیر یوفکا نیاز داریم. یک لایه ورقه یوفکا قرار میدهیم و کره آب شده را با  قلمو میمالیم و دو لایه دیگه را نیز  به همین روش ادامه میدیم.

این سه لایه یوفکا رو داخل قالب مافین میزاریم و داخلش را از موادی که درست کردیم میریزیم.

فینگر فود با خمیر یوفکا

برای مدت زمان نیم ساعت ، با  حرارت  ۱۷۰ درجه ی فارنهایت  داخل فر میزاریم تا یک فینگر فود بسیار عالی داشته باشیم.

کیک مرغ

کیک مرغ از جمله فینگر فودهای سرد است که طعم خوشمزه و راحتی آماده سازی آن از مزایای این فینگر فود با نان تست است. فینگر فود کیک مرغ را میتوانید با این روش جذاب تزیین کنید تا در میز شما دلبری کند.

فینگر فود با مرغ

برای کیک مرغ، ابتدا مرغ ها رو میپزیم و ریش ریش میکنیم. خیارشور، پیازچه، گردو خرد شده، سس هزار جزیره و خردل اضافه و مخلوط میکنیم.

فینگر فود با نان تست

لبه های نان تست رو برش میزنیم و به چهار قسمت برش میدهیم.

 فینگر فود با نان تست

از مواد درست شده روی لایه اول نان میریزیم و نان بعدی را قرار میدهیم و دوباره مواد میریزیم و نان می گذاریم. سطح و دیواره ها رو به سس هزار جزیره آغشته می‌کنیم.

کیک مرغ

خرده نان تست های برش خرده رو ریز میکنیم و کیک های مرغ رو در اون می‌غلتونیم و با یک سیخ فینگر فود ثابت می‌کنیم.

 

 

سینی فینگر فود چوبی را مستقیم از تولیدی بانیکو تهیه بفرمایید

سینی فینگر فود چوبی قیمت تولیدی ارزان تر از سینی فینگر فود دیجی کالاروی تصویر بزنید

 

 

فینگر فود با سوسیس

مگه میشه سر میز فینگر فود از فینگر فود با سوسیس دل کند؟ برای هر چه بهتر شدن طعم فینگر فود با سوسیس از کوکتل یا سوسیس با درصد بالا و معروف استفاده کنید.

این همون فینگر فود راحت و ارزان هست که اول از همه تمام می‌شود 🙂

 

 

فینگر فود سوسیس با خمیر هزارلا

خمیر هزارلا را هم می‌توانید در منزل آماده کنید یا از فروشگاه ها تهیه فرمایید. این خمیر در بسیاری از شیرینی ها کاربرد دارد و در همین مقاله هم چندین فینگر فود با خمیر هزار لایه آموزش داده ایم.

فینگر فود با خمیر هزار لایه

برای فینگر فود سوسیس با خمیر هزارلا، خمیر را به شکل مثلث های باریک و دراز برش میدیم.

آموزش فینگر فود با خمیر هزار لا

کوکتل یا سوسیس رو در مقطع خمیر مزاریم و مثل شکل رول میکنیم.

فینگر فود با کوکتل سوسیس

با قلمو زرده تخم مرغ روش میمالیم و براش ۳۰ دقیقه با دمای ۱۷۰ داخل فر میزاریم تا یک فینگر فود کروسان سریع و راحت داشته باشیم.

کروسان فینگر فود با سوسیس

این کروسان جذاب در هنگامی که تازه از فر خارج می‌شود و گرم است، بسیار دل‌پذیر تر است. نوش جان 🙂

فینگر فود با نان لواش

تاکو سبزیجات

تاکو سبزیجات به دلیل استفاده از فر یک مرحله بیشتر از فینگر فود ساده و کم هزینه این مقاله دارد اما حتما به ارزش این کار می‌ارزد تا یک تاکو خوشمزه را نوش جان کنید.

تاکو مکزیکی با نان لواش!

مگه داریم؟ مگه میشه 🙂

طرز تهیه تاکو مرغ با نان لواش

برای درست کردن تاکو مرغ سبزیجات، نان های لواش رو قالب دایره ای برش میزنیم. با یک قلمو قنادی مخلوط روغن و زردچوبه دو طرف نان لواش را «رو مال» می‌کنیم.

تاکو با نان لواش
برای تاکو با نان لواش، نان های برش خرده را روی توری فر به شکل مورد نظر تاکو می‌چینیم و برای ۱۵دقیقه با دمای ۱۷۰ میزاریم داخل فر قرار میدهیم تا شکل نان تاکو با نان لواش دربیاید.

تاکو سبزیجات
برای مواد داخل تاکو سبزیجات، ذرت، اسفناج، زیتون، فلفل، پیاز، مغز تخمه، گوجه فرنگی و نمک رو مخلوط میکنیم و داخل نان تاکو میریزیم.

فینگر فود تاکو سبزیجات

پس از آماده شدن تاکو سبزیجات میتوانید از سس های متخلف برای تزیین فینگر فود استفاده کنید.

فینگر فود سرد با کالباس

رولت ژامبون، یک فینگر فود سرد با کالباس است. برای هرچه جذاب تر شدن این فینگر فود از پنیر های ورقه ای رنگی استفاده نمایید.

فینگر فود سرد با نان لواش

برای درست کردن این فینگر فود سرد، یک ورقه نان لواش رو پهن کنید و با سس هزار جزیره آغشته کنید، دوباره یک نان لواش روش بزارید و همین طور آغشته کنید.

رولت ژامبون

ژامبون رو روی نون بچینید و پنیر های ورقه ای رو روی ژامبون بزارید و رول کنید.

فینگر فود کالباس رولی

برای بهتر رول شدن میتونید از سس هم استفاده کنید اما دقت داشته باشید که میزان سس مطابق ذائقه شما و مهمانان باشد.

فینگر فود با نان لواش

برش بدید و لذت ببرید. به همین راحتی با کمی خلاقیت در تزیین میشود یک غذا ساده را جذاب کرد. حتما دقت داشته باشید که تزیین فینگر فود سرد همراه کمی گوجه و خیارشور یک سر و گردن این فینگر فود با نان لواش را ارتقا می‌دهد.

فینگر فود بدون نان

برای جذاب و متنوع شدن میز فینگر فود سعی کنید از دسته ها مختلف این آموزش استفاده نمایید. یکی از پیشنهاد های جذاب که توصیه می‌شود حتما در کنار دیگر فینگر فود ها داشته باشید، فنگر فود بدون نان است که مثل بعضی فینگر فود های تکراری با چند میوه نیست و یک ظاهر تازه را به مهمانان شما ارائه می‌نماید.

رولت سبز

طعم خشک تن ماهی با سس و خیار شور یک تعادل زیبا را می‌سازد. این رولت با یک تزیین مهربان، یک طعم خاص را همراه دارد که از جمله فینگر فود بدون نا به حساب می‌آید. ارزش تجربه کردن را دارد.

فینگر فود با کدو

در مرحله اول، کدو سبز را ورقه میکنیم.

فینگر فود با تن ماهی

تن ماهی رو با شوید، گردو، خیار شور، سس هزار جزیره، نمک و فلفل مخلوط میکنیم.

فینگر فود رولت سبز

دو ورقه کدو سبز که با پوست کن نازک ورقه شده رو پهن میکنیم و از مواد داخلش میریزیم و رول میکنیم.

فینگر فود بدون نان طرز تهیه انواع فینگر فود

با یک خمیر دندون ثابت کنید. برای تزیین فینگر فود دو سر خلال دندون رو انگور بزنید که زیبا بشه.

فینگر فود سرد

گاهی وقت ها نمیخواید برای فینگر فود خیلی هزینه کنید یا همه مواد برای درست کردن مثلا الویه و سالاد مرغ ندارید. یا ممکن هست که زمان برای سرخ کردن فینگر های سوخاری ندارید. در این صورت پیشنهاد بانیکو این فینگر فود ساده و کم هزینه، راحت، بصرفه و سریع هست که جذابیت ذاتی فینگر فود را هم با خود دارند.

 

فینگر فود سیخی

اگر به دنبال یک میز فینگر فود یا همان برد فینگر فود هستید، برای جذابیت بصری آن حتما باید از فینگر فود های سیخی استفاده نمایید. نکته مهم در این نوع از سرو فینگر فود، استفاده از چوب یا سیخ فینگر فود شکیل هست تا زیبایی میز فینگر فود شما را چند برابر کند.

فینگر فود سیخی بانیکو

ابتدا اطراف خشک شده نان تست را جدا کنید. سپس آن ها را به شکل های مربع با اندازه متناسب با مواد دیگر برش دهید. ما از نان تست جو استفاده کردیم اما شما می توانید از هر نوع از نان تست برای این فینگر فود استفاده کنید. حالا گوجه گیلاسی و خیار را به چوب بزنید. سپس ژامبون گوشت، یک برگ جذاب از کاهو و نان را اضافه کنید. می توانید از زیتون و حتی برگ نعنا و حلقه های هویج به جای این مواد استفاده کنید ولی حتما به جذابیت ظاهری از نظر رنگ، اندازه و متناسب بودن طعم مواد توجه بفرمایید.

 

چوبک مازرلا

هم ساده، هم ارزان و هم خوش قیافه

فینگر فود با سیخ

برای چوبک مازرلا، به سیخ چوبی یک انگور، یک پنیر مازرلا تازه، برگ ریحان، گوجه گیلاسی و یک انگور بزنید.

ان‌شاءالله بزودی این آموزش کامل می‌شود…

تولیدی لوازم قنادی بانیکو

دیدگاه‌ها

ناشناس در 22 آذر 1401 گفته:

عاااالی بود.ممنون

پاسخ

ناهید در 2 بهمن 1401 گفته:

درودوسپاس
بسیارعالی

پاسخ

ناشناس در 10 فروردین 1402 گفته:

عالییییییی

پاسخ

تولیدی لوازم قنادی بانیکو در 21 فروردین 1402 گفته:

تشکر از لطفا شما به مقاله آموزش فینگر فود ساده و کم هزینه

پاسخ

تولیدی لوازم قنادی بانیکو در 21 فروردین 1402 گفته:

بانو ناهید از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید متشکریم

پاسخ

لیدا در 7 اردیبهشت 1402 گفته:

مرسی از شما

پاسخ

مریم در 8 مرداد 1402 گفته:

👌🏻👌🏻👌🏻

پاسخ

لیلا در 4 مهر 1402 گفته:

عالی و مفید بود
سپاس🙏🏽

پاسخ

    تولیدی لوازم قنادی بانیکو در 6 مهر 1402 گفته:

    باعث افتخاره 🙂 خداروشکر. ممنون میشم از دیگر مقالات و سینی فینگر فود تولیدی بانیکو هم دیدن بفرمایید

    پاسخ

ناشناس در 20 مهر 1402 گفته:

عالی بود ممنون 👍

پاسخ

احمدوند در 15 دی 1402 گفته:

عالی بودن همشون

پاسخ

    تولیدی لوازم قنادی بانیکو در 14 اسفند 1402 گفته:

    وظیفه است 😊🌷

    پاسخ

رفتن به بالای صفحه

Copyright © 2023