محصول به سبد خرید اضافه شد
0

آموزش پخت و تزیین کیک میوه ای

تاریخ: 27 اردیبهشت 1400
بازدید: 789
آموزش کیک میوه ای

هر فصل سال، میوه های خاص خودش را دارد که پخت کیک با آن میوه ها، طعم فصل را به خانه شما می‌آورد. با آموزش پخت و تزیین کیک میوه ای همراه شما ماهستیم:

مواد لازم کیک میوه ای

اولین موردی که ما برای تهیه این کیک میوه نیاز داریم آرد است که به مقدار 250 گرم –مواد بعدی که ما احتیاج داریم تخم مرغ به مقدار 2 عدد –مواد سومی شکر هست که به مقدار 175گرم است –مواد بعدی وانیل به مقدار 2 قاشق چایی خوری –سیپس میرسیم به کره که به مقدار 175 گرم است –اکنون به مواد بعدی میرسیم که توت فرنگی است که به مقدار 200 گرم است –حال پودر خاک قند نیلز داریم که آن را هم به مقدار 3 قاشق غذا خوری –به مواد آخری که نیاز داریم که سس توت فرنگی است که مواد آخر هم به مقدار نصف لیوان

پیشنهاد مطالعه: تاپر چیست

 

طرز تهیه کیک میوه ای

آموزش طرز تیه کیک میوه ای توت فرنگی

اول باید شکر و کره ای که از قبل تهیه ی شده را با هم ترکیب کرده و تا حد امکان آن هم زده و تا حدی که دانه های کره با شکر مخلوط شود. در همین حالی که مشغول هم زدن شکر و کره هستید پس از مدتی تخم مرغ هارا یکی یکی به مواد افزوده و تا جایی یا حدی که مواد به صورت کامل ترکیب شوند.

بعد دقایقی که این مواد ها بصورت کامل ترکیب شدند می‌توانید وانیل را راهم به مواد افزوده و و به کار قبلی که مشغول بودید که همان همزدن بود ادامه دهید. هنگامی مواد ما به حد کافی باهم ترکیب شدند می توانیم آرد را هم به مواد افزوده و ترکیب کنید. نیازی ندارید آرام آرام به مواد اضافه کنید و هم بزنید.

لازم به ذکر است که بگویم که در حین همزدن توجه داشته باشید که حتما دیواره های طرف را تمیز کنید زیرا که آرد ما و وانیل که به دیواره چسبیده هستند هم به مواد ما اضافه شده و ترکیب شوند.

 

آموزش کیک میوه ای توت فرنگی

توت فرنگی های از قبل آماده شده را اول شسته و بعد از خشک کردن آن را تاحد امکان خورد کنید. شما می‌توانید به دل خواه خود از هر میوه دیگری هم استفاده کنید. قبل از انجام هرکاری خمیری که آماده شده است را در ظرفی چرب شده ریخته و و تیکه هایی از میوه به دلخواه انتخاب شده را د داخل ر کیک نیمه درست شده کرده و ظرفی را که در آن کیک درست شد رادر فر مورد نظر از قبل گرم شده و آماده را با شعله 180 درحه سانتی گراد وبه زمان 30 الی 35 دقیقه قرارداده میشود تا صبر کنیم تا کیک آماده شود.

 

تزیین کیک میوه ای

حالا کیک ما پخته شده است حال می وانیم کی را از فر درآورده و کمی درنگ کنیم تا حدی سرد شود تا ما بتوانیم خیالی آسوده میل نمایید. هنگامی که کیک ما خنک شد می توانیم از ظرف مورد نظر بیرون آورده. سس ما هم الان آماده شده است و حتما خنک هم شده است توت فرنگی های از قبل تهیه شده را روی کیک رست شده ریخته و در آخرین مرحله ای کیک پودر خاک قند را روس سس روی سطح کیک ریخته طعم بسیار دل انگیزی بگیرد

برای تزیین کیک میوه ای می‌توانید از انواع تاپر مثل تاپر کیک تولدت مبارک، تاپر پسرانه، تاپر دخترانه، تاپر نامزدی، تاپر عروسی و… استفاده کنید.

 

آموزش سس توت فرنگی

در این مدت، ادامه توت فرنگی هایی که از قبل خرد شده را در داخل یک تابه ریخته و روی شعله ای میگذاریم و سس خوشمزه و خنک شده توت فرنگی را به مواد اضافه کرده و میگذاریم با حرارت آرومی توت فرنگی ما جوشیده و تا حدی که توت فرنگی ما لطیف شود.

ولی یک نکته است که باید یدمان نرود این است که حرارت زیاد با مدت زیاد بالا، توت فرنگی را له میکنید واین خیلی بد هست و حتی می تواند رو مزه آن هم تاثیر بگذارد.

تولیدی لوازم قنادی بانیکو

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

Copyright © 2024