محصول به سبد خرید اضافه شد
0

چاپ برچسب لوگو اختصاصی (حداقل ۴۰ عدد)

چاپ برچسب لوگو اختصاصی

چاپ برچسب لوگو اختصاصی بانیکوزمانی که بسته سفارشی شما از یک فروشگاه به دستتان میرسد، اولین چیزی که به آن دقت می کنید نوع بسته بندی و ظاهر آن است. داستان از آنجایی برای شما جالب می شود که چشمتان به برچسب لوگوی چاپ شده ای می خورد که روی محصول چسبانده شده است.

این برچسب معمولا حاوی یک نماد، یک شعار تبلیغاتی و آدرس پیج اینستا یا وبسایت می شود. اغلب برندهای موفق، چاپ برچسب لوگو را جدی می گیرند. چرا که خریداران می توانند در کسری از ثانیه به واسطه یک برچسب لوگو، اطلاعات زیادی در مورد آن برند به دست بیاورند. چاپ برچسب لوگو به برندها کمک می کند تا بتوانند بخش زیادی از هویت وجودی شان را در نخستین برخورد مشتری با کالا نمایان کنند. این موضوع تاثیر شگرفی در ارتقای برند و تبلیغات دارد.

چاپ برچسب لوگو اختصاصی

مجموعه بانیکو با ارائه خدمات ویژه در زمینه چاپ لوگو روی لیبل، این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده تا بتوانید برچسب لوگوی برندتان را با هر طرح و شکلی سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا بزنید
 

برچسب لوگو چیست؟

برچسب لوگو چیستقبل از اینکه بخواهیم در مورد خدمات چاپ برچسب لوگو و مزایای سفارش برچسب لوگو صحبت کنیم، بهتر است اطلاعات دقیقی در مورد برچسب لوگو به شما بدهیم. اینکه اصلا برچسب لوگو چیست؟ چه کاربردی دارد؟ برچسب لوگو یا لیبل برچسب دار در واقع یک کاغذ پشت چسب دار می باشد که در فرم ها، سایزها و هندسه های مختلف به چاپ می رسد. این تکه کاغذ پشت چسب دار می تواند حاوی یک تصویر یا نوشته باشد. به طور کلی طرحی که روی این لیبل به چاپ می رسد، شفاف ترین تصویری است که شما می خواهید از برندتان در ذهن مخاطب ایجاد شود.

تصویر چاپ شده روی برچسب لوگو می تواند صرفا حاوی آرم برند شما باشد و یا اصلی ترین شعار تبلیغاتی شما را در بر داشته باشد. انواع وکتورها، تصاویر گرافیکی و اطلاعاتی مانند شماره تماس و آدرس پیج اینستاگرام و آدرس وبسایت را نیز می توانید روی این برچسب به چاپ برسانید. شما حتی می توانید اطلاعات مختصری در مورد نحوه استفاده از محصول را روی برچسب لوگو چاپ کنید. این برچسب روی محصولات شما چسبانده می شود و نمایانگر هویت برند شماست. لازم به ذکر است که قیمت برچسب لوگو به مراتب اقتصادی تر از تگ کالا می باشد.

 

تاثیر چاپ برچسب لوگو در میزان فروش

چاپ برچسب لوگو یکی از عوامل کلیدی در ارتقای میزان فروش یک برند است. بی شک جذابیت ظاهری محصول برای مخاطبان مهم است. شما به شیوه های مختلفی می توانید این جذابیت ظاهری را ایجاد کنید. دلیل اینکه بسیاری از مخاطبان از خرید یک محصول منصرف می شوند، بی نام و نشان بودن آن محصول است. این در حالی است که اگر یک برچسب لوگوی مناسب روی محصول وجود داشته باشد، احتمال اینکه مخاطب اعتماد بیشتری به محصول شما پیدا کند نیز بیشتر می شود. به همین دلیل است که اذعان داریم برچسب اختصاصی حتی تعداد کم در ارتقای میزان فروش موثر است.

هر چه در چاپ برچسب لوگو خلاقیت بیشتری به کار بسته شود، جذابیت بصری محصول برای مخاطب نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین می توان امید بیشتری به ارتقای نرخ فروش داشت. فراموش نکنید که لیبل لوگو در واقع شناسنامه ی محصول شماست و هر چه این شناسنامه غنی تر و جذاب تر باشد، کشش مخاطب برای خرید محصول نیز بیشتر خواهد بود. با سفارش برچسب لوگو می توانید یک انقلاب عظیم در میزان فروش محصولات تان ایجاد کنید.

   

چه کسب و کارهایی به برچسب لوگو نیاز دارند؟

برچسب اختصاصی حتی تعداد کمیکی از نکات مهم در مورد چاپ برچسب لوگو این است که هیچ محدودیتی در نوع کسب و کار شما وجود ندارد. خدمات چاپ برچسب لوگو به تمام کسب و کارها ارائه می شود. شما می توانید برای هر کسب و کاری که دارید اقدام به سفارش برچسب لوگو نمایید. با این حال برخی کسب و کارها مثل فینگر فود خانگی نیاز بیشتری به این برچسب ها دارند.

آنلاین شاپ ها و فروشگاه هایی که محصولات را به صورت آنلاین به مشتری میفروشند با استفاده از خدمات چاپ برچسب لوگو می توانند رد پای پر رنگ تری از خود در ذهن مخاطب به جای بگذارند. از آنجایی که مشتریان یک آنلاین شاپ هیچ گونه ایده ای در مورد کسب و کار شما ندارند و شما را صرفا با محصولات تان می شناسند، بهتر است در بسته بندی محصولات ظرافت و دقت بیشتری به خرج دهید. چسباندن لیبل لوگو روی بسته بندی محصولات ارسالی باعث ایجاد حس خوب در مشتری ها می شود.

زمانی که محصول شما به دست مشتری میرسد، او در وهله نخست به برچسبی توجه می کند که روی بسته بندی محصول چسبانده شده است. شما می توانید نام برندتان را همراه با یک پیام تشکر بابت خرید، روی این برچسب چاپ کنید. اینکه چگونه بتوانید به واسطه بسته بندی اصولی حس و حال مثبتی در خریداران ایجاد کنید به خلاقیت و هوشمندی شما بستگی دارد. چاپ برچسب لوگو پتانسیل زیادی را در این راستا برای شما ایجاد خواهد کرد.

چاپ برچسب لوگو عمدتا مناسب آن دسته از کسب و کارهایی است که باید محصولات خود را در یک بسته بندی زیبا و با یک پکیجینگ اصولی به دست مشتری برسانند. اگر در زمینه فروش پوشاک، فروش لوازم آرایشی بهداشتی، فروش عطر و ادکلن، قنادی و لوازم قنادی یا فروش شیرینی و کیک خانگی، فروش محصولات هنری، فروش محصولات مراقبت پوست و مو، فروش شمع، فروش دست سازه های هنری و فروش زیورآلات فعال هستید، لیبل لوگو کمک زیادی به فروش شما خواهد کرد.

 

اهمیت چاپ برچسب لوگو در برندسازی

آشنایی با انواع لیبل لوگواین روزها ایجاد یک تصویر منحصر به فرد از برند در ذهن مشتری اهمیت زیادی پیدا کرده است. برندهایی موفق می شوند که بتوانند در ارائه یک چهره شفاف، خاص و متفاوت از خود به خوبی عمل کنند. برندسازی یعنی اینکه شما بتوانید به طور موثر نام خود را در ذهن مشتری ماندگار کنید. برچسب لوگو راهی عالی برای ایجاد این دوام و ماندگاری است. محصولات بی نام و نشان هر چقدر هم که با کیفیت باشند، در ذهن مشتری ماندگار نخواهند شد. اما اگر یک برچسب لوگو روی آن ها چسبانده شده باشد، مشتری برای همیشه کیفیت محصول شما را با آن برچسب به خاطر می آورد.

 

برای اینکه بتوانید هویت برند خود را متمایز از سایر برندها نشان دهید، باید محصولاتتان را به شکل متفاوتی عرضه کنید. چاپ برچسب لوگو به شما کمک می کند تا بتوانید تصویر متمایزی از برند خود را در ذهن مشتری بسازید. روی برچسب لوگو معمولا آرم برند شما چاپ می شود. بنابراین مشتری در نگاه اول با آرم برند شما مواجه می شود و این تصور در ذهن او حک خواهد شد. در واقع می توان لیبل لوگو را یک شناسنامه مینیمال و مختصر از برند شما دانست. به همین دلیل است که چاپ برچسب لوگو تاثیر فوق العاده زیادی در برند سازی دارد.

 

اهمیت برچسب لوگو در تبلیغات صنعت غذا و فینگرفود

چاپ برچسب لوگو تاثیر فوق العاده ای در تبلیغات دارد. اگر در حوزه فینگرفود فعال هستید و می خواهید با یک روش کم هزینه مشتری های جدید جذب کنید، چاپ برچسب لوگو بهترین انتخاب است. فینگرفودها معمولا در مهمانی ها و مجالس سرو می شوند. شما می توانید روی فینگرفودها از برچسب لوگوی خودتان استفاده کنید. بنابراین در صورتی که مهمانان از طعم و عطر غذای شما خوششان آمده باشد می توانند با بررسی لیبل های چسبانده شده روی ظروف غذا، اطلاعات کامل شما مانند نام برند، آدرس پیج اینستاگرام و شماره تماس شما را استخراج کنند. اینگونه می توانید برای خودتان مشتری های جدیدی پیدا کنید بدون اینکه نیاز باشد هزینه زیادی بابت تبلیغات پرداخت کنید. استفاده از برچسب لوگو یک راه آسان و کم هزینه برای جذب مشتری های جدید در صنعت پخت غذا، پیش غذا و فینگر فود می باشد.

مثالی که ارائه شد یک مثال شفاف از تاثیر برچسب لوگو در تبلیغات بود و این مثال صرفا به حوزه غذا و فینگر فود تعلق ندارد. شما می توانید در هر حوزه ای که فعال هستید از خدمات چاپ برچسب لوگو برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید و نتیجه خوبی بگیرید.

   

آشنایی با انواع لیبل لوگو

برچسب لوگو پشت چسب دارلیبل لوگو در انواع مختلفی وجود دارد. شما حق انتخاب های مختلفی برای سفارش برچسب لوگو دارید. بهتر است برچسب لوگو را با توجه به بودجه و نوع محصول و کسب و کارتان انتخاب کنید. در ادامه انواع لیبل ها مورد بررسی مختصر قرار گرفته اند.

   
  • پرطرفدارترین نوع لیبل لوگو، لیبل کاغذی است. چرا که هم هزینه کمتری دارد و هم دسترسی بیشتری به تکنولوژی چاپ آن وجود دارد. برچسب لوگوی کاغذی را می توان در تیراژ بالا با هزینه اقتصادی به چاپ رساند. این برچسب ها قابلیت چاپ فوری دارند و محبوبیت آن ها بسیار زیاد است. لیبل کاغذی را می توان در انواع مات و براق تولید کرد. البته نمونه های براق دارای زیبایی بیشتری هستند و چاپ روی آن ها با کیفیت بیشتری انجام می شود.
  • لیبل PVC نوع دیگری از لیبل لوگو می باشد که دچار پارگی نمی شود و به واسطه خیس شدن دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. لیبل های PVC را می توانید در انواع شیشه ای شفاف و سفید سفارش دهید. این لیبل ها دارای ظاهری شیک، مینیمال و تا حدودی لاکچری هستند و توسط کسب و کارهای خاص استفاده می شوند. دوام این نوع لیبل در برابر رطوبت بسیار زیاد است.
  • لیبل های کاغذ کرافت محبوبیت زیادی دارند. این لیبل ها به رنگ کاغذ کاهی هستند و حس و حال نوستالژیک و جالبی به مخاطب القا می کنند. دقت داشته باشید که این لیبل ها معمولا ضخامت کمی دارند و ممکن است به راحتی پاره شوند. لیبل کاغذ کرافت را معمولا روی محصولات چوبی، محصولات گیاهی، شمع ها، اسماج ها، عودهای دست ساز و صنایع دستی می چسبانند.
 
  • لیبل های سلفونی جزو خوش قیمت ترین لیبل ها هستند. این لیبل ها اغلب ظاهری براق دارند و به سادگی روی محصول چسبانده می شوند. این لیبل ها در صورت لکه دار شدن به سادگی قابل نظافت هستند. مقاومت بالا در برابر رطوبت و پارگی از ویژگی های اصلی لیبل سلفونی است. شما می توانید لیبل سلفونی را در انواع ضد خش، طرح دار، شنی و مخملی سفارش دهید.
  • لیبل متالایز ضد آب نوع دیگری از لیبل لوگو می باشد که ظاهری لوکس و براق دارد. شما می توانید این نوع لیبل را در انواع طلایی و نقره ای سفارش دهید. لیبل های هولوگرامی نوع خاصی از لیبل های متالایز هستند که ظاهر آن ها لاکچری تر می باشد. این لیبل ها معمولا توسط کسب و کارهای خاص استفاده می شوند و بسیار درخشان هستند. اگر حوزه فعالیت شما حوزه ای مانند فروش زعفران، فروش عطر و یا فروش محصولات لاکچری و یونیک است، این لیبل ها برای شما کاربردی تر هستند.
  • لیبل های ژله ای از جمله خاص ترین انواع لیبل ها هستند. این لیبل ها دارای انعطاف پذیری خوبی می باشند و توسط برخی کسب و کارهای خاص استفاده می شوند. اگر بسته بندی محصولات تان به نوعی است که لیبل در بخش زاویه دار چسبانده می شود، لیبل ژله ای به دلیل انعطاف خوبی که دارد بهترین گزینه محسوب می شود.
 

تفاوت برش نیم تیغ و برش مستقیم در چاپ برچسب لوگو چیست؟

برش برچسب دایره

برش برچسب دایره

در فرآیند چاپ برچسب لوگو دو نوع برش اعمال می شوند. یکی از برش ها، برش مستقیم نام دارد و برش دیگر با نام برش نیم تیغ شناخته می شود. اما تفاوت این دو چیست؟ برش نیم تیغ با استفاده از دستگاهی به نام کاتر پلاتر صورت می پذیرد. در این شیوه از برش دهی فقط دور تا دور لایه رویی برچسب برش می خورد. بنابراین در نهایت لیبل ها در قالب یک برگه یا همان شیت تقدیم شما خواهند شد. این شیوه از برش دهی دقت بالایی دارد و می توان هر نوع شکل و فرم را توسط آن اجرا کرد. از طرفی هیچ محدودیتی در سایر لیبل وجود ندارد.

 

برش انواع برچسب لوگو بانیکوبرش مستقیم در چاپ برچسب لوگو فقط برای لیبل های مربعی با هر سایزی مثل برچسب ۳.۵ سانت مربع یا ۵ سانت چهارگوش و مستطیل مثل کارت ویزیت قابل اجرا است. در این شیوه از برش دهی تمام لیبل ها به صورت جداگانه تقدیم شما می شوند. اگر بخواهیم سادگی و سهولت استفاده از لیبل ها را در این دو روش مقایسه کنیم، باید بگوییم که برش نیم تیغ گزینه بهتری است. چرا که جدا کردن لیبل ها در آن راحت تر است و از طرفی هر نوع شکل و فرمی را می توان با استفاده از این شیوه برش دهی انتخاب کرد.

 

مزایای چاپ برچسب لوگو

ممکن است این سوال برای بسیاری از افراد مطرح باشد که مزایای چاپ برچسب لوگو چیست؟ در این بخش تعدادی از مهمترین مزیت های چاپ برچسب لوگو را با شما در میان خواهیم گذاشت.

  • به کمک چاپ برچسب لوگو می توانید یک هویت بصری ویژه برای برند خود شکل دهید. برچسب لوگو یک نماد عالی از هویت برند شماست چرا که تمامی اطلاعات مهم برند شما اعم از آرم برند، شماره تماس، شعار تبلیغاتی و راه های ارتباطی روی آن به چاپ رسیده است.
  • چاپ برچسب لوگو به شما کمک می کند تا بتوانید محصولات تان را در قالب بسته بندی های زیباتر به دست مشتری دهید. ارائه بسته بندی های یونیک کمک زیادی به جلب رضایت مشتری می کند.
  • مشتریان شما با دیدن برچسب لوگوی روی محصول، حس اعتماد بیشتری به شما خواهند داشت. ایجاد این حس خوب در مشتری باعث بالا رفتن نرخ فروش محصولات شما می شود. بنابراین با استفاده از برچسب لوگو می توانید فروش محصولات تان را افزایش دهید.
  • با استفاده از چاپ برچسب لوگو می توانید ارتباط مداوم و پیوسته ای با مشتری ها داشته باشید. تمام اطلاعات برند شما روی یک لوگوی کوچک به چاپ می رسد و این لوگو نقش رابط بین شما و مشتری را ایفا خواهد کرد.
 

ویژگی های بهترین برچسب لوگوویژگی های بهترین برچسب لوگو

اگر قصد دارید از خدمات چاپ برچسب لوگو استفاده کنید، باید ویژگی های بهترین برچسب لوگو را بدانید. دست به دست هم دادن این ویژگی ها باعث می شود تا شما بتوانید بهترین نتیجه ممکن را رقم بزنید. در این بخش ویژگی های بهترین برچسب لوگو را با شما در میان گذاشته ایم.

متمایز بودن نسبت به رقبا

در چاپ برچسب لوگو باید توجه ویژه ای به عملکرد رقبای خود داشته باشید. شما برای منحصر به فرد بودن باید یک آنالیز دقیق و اصولی از رقبا داشته باشید. اگر برچسب لوگوی شما کپی رقبا باشد و یا شباهت زیادی به برچسب لوگوی آن ها داشته باشد، احتمال اینکه حس اعتماد مشتری از بین برود زیاد خواهد بود.

خلاقیت و نوآوری در چاپ برچسب لوگو

داشتن خلاقیت و نوآوری در چاپ برچسب لوگو بسیار مهم است. اگر می خواهید توجه مشتری را جلب کنید نباید از طرح های ساده برای چاپ برچسب لوگو استفاده کنید. طرح های مفهومی، جسورانه و خلاقانه بهترین طرح های ممکن هستند. بنابراین در این باره حتما از تخصص یک گرافیست استفاده کنید.

استفاده از متریال با کیفیت و چاپ با رزولوشن بالا

استفاده از کاغذ با کیفیت در چاپ برچسب لوگو موضوع مهمی است که نباید بی اهمیت تلقی شود. بسیار مهم است که متریال مورد استفاده در ساخت و تولید برچسب لوگو با کیفیت باشد. عدم چسبندگی برچسب به سطوح مختلف، وضوح پایین چاپ و نازک بودن بیش از حد کاغذ چاپ از نقاط ضعف در چاپ برچسب لوگو هستند. برچسب لوگو باید دوام خوبی در برابر رطوبت، پارگی و خراشیدگی داشته باشد. به طور کلی هر چه دوام برچسب لوگو بیشتر باشد بهتر است. از طرفی رزولوشن چاپ لوگو تاثیر زیادی در اعتماد مخاطب دارد. هر چه این چاپ با رزولوشن بیشتری انجام شود، حس بهتری در مشتری ایجاد خواهد شد. بنابراین نباید از این موارد مهم غافل شوید.

خاص بودن طرح روی برچسب لوگو

سعی کنید طرح روی برچسب لوگو را جذاب انتخاب کنید. این طرح باید توجه و کنجکاوی مشتری را برانگیزد. طرح نباید بیش از حد شلوغ باشد و اطلاعات زیادی در آن به چشم بخورد. هر چه اطلاعات بیشتری روی برچسب لوگو وجود داشته باشد، احتمال اینکه مخاطب به اطلاعات بی توجهی کند نیز بیشتر می شود. مینیمال بودن طرح، استفاده از رنگ های جذاب و تاثیرگذار بودن طرح گرافیکی روی لیبل همگی نکات مهمی هستند که باید در این راستا رعایت شوند.

 

قیمت چاپ برچسب لوگو چقدر است؟

چاپ برچسب با طرح دلخواه تولیدی لوازم قنادی بانیکو چاپ لیبل گرد با تعداد کمیکی از نکات مهم در چاپ برچسب لوگو، هزینه ای است که باید متقبل شوید. برای اغلب مشتریان این سوال مطرح می شود که قیمت چاپ برچسب لوگو چقدر است؟ در پاسخ باید بگوییم که هزینه چاپ برچسب لوگو به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. بنابراین هزینه پرداختی شما طبق این پارامترها تعیین می شود.

 
مشاهده قیمت چاپ برچسب لوگو از اینجا  
هزینه برچسب لوگو

از جمله پارامترهای موثر در هزینه چاپ برچسب لوگو می توان به تعداد برچسب سفارش شده، سایز و فرم برچسب ها، کیفیت چاپ، طرح سفارشی و جنس کاغذ چاپ اشاره کرد. از طرفی لازم به ذکر است که پارامترهای اقتصادی مانند نوسانات بازار نیز می توانند در هزینه چاپ برچسب لوگو موثر واقع شوند. شما می توانید برای سفارش چاپ برچسب لوگو با بهترین قیمت با کارشناسان ما در مجموعه بانیکو تماس حاصل نمایید. 09367204721 ایتا/واتساپ

 

امکان چاپ برچسب لوگو در تیراژ پایین در بانیکو

چاپ برچسب لوگوبسیاری از کسب و کارها به تیراژ کمی از برچسب لوگو نیاز دارند. اگر ابعاد کسب و کار شما کوچک است بنابراین به احتمال زیادی نیاز به تعداد زیادی از برچسب لوگو ندارید. بسیاری از مجموعه ها سفارش های تیراژ پایین را قبول نمی کنند. بنابراین ممکن است مجبور شوید علیرغم نیازی که دارید، در تیراژ بالا ثبت سفارش کنید. این موضوع می تواند باعث ایجاد ضرر مالی برای شما شود. این در حالی است که در مجموعه بانیکو امکان سفارش چاپ برچسب لوگو با تیراژ پایین (بسته 40 عددی) نیز وجود دارد. بنابراین اگر می خواهید برچسب لوگو با تعداد کم سفارش دهید با کارشناسان ما در این مجموعه در تماس باشید.

  کلام پایانی

مجموعه بانیکو به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های فعال در زمینه چاپ برچسب لوگو، آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان در این راستا می باشد. شما می توانید اقدام به سفارش برچسب لوگو 3.5 سانتی متری با طرح دلخواه خود نمایید. اگر تعداد برچسب های لوگویی که نیاز دارید کم است و می خواهید در تیراژ پایین سفارش دهید، بانیکو باز هم با کمال افتخار در خدمت شماست. شما می توانید برای تیراژ پایین یعنی 40 عدد نیز ثبت سفارش نمایید. از مزایای سفارش چاپ برچسب لوگو در مجموعه بانیکو می توان به امکان سفارش دهی برچسب با شکل و سایزهای مختلف اشاره کرد. البته این امکان در سفارش های بالای 300 عدد برای شما میسر خواهد بود.

در انتها لازم است که این خبر خوش را بدهم که برای سفارش دهندگان عمده برچسب لوگو هم تخفیف ویژه ای در نظر گرفته ایم. اطلاع از آخرین جشنواره های تولیدی لوازم قنادی بانیکو از کانال ایتا و پیج اینستاگرام

     

رفتن به بالای صفحه

Copyright © 2024