محصول به سبد خرید اضافه شد
0

دیگه کلاه سرت نره! ویژگی های بهترین سینی کیک برای شما

دسته‌بندی: آموزش پخت کیک
تاریخ: 13 فروردین 1402
بازدید: 406
سینی کیک

سینی کیک مناسب من چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ سینی کیک ها انواع و اقسام مختلفی دارند که گاهی با اسامی جعلی و قیمت چندبرابر به شما معرفی می‌شوند. دانستن اطلاعات این مقاله برای همه ضروری است. حالا چکیده سالها تجربه ما در مقابل شماست. با دقت همراه بانیکو باشید ✿✿✿

 

سوال بسیاری از هنرمندان و فعالان عرصه کیک و قنادی از ما، تفاوت سینی کیک درجه ۱ و درجه ۲ است. این در صورتی است که سینی کیک درجه ۱ بعضی فروشندگان، در حقیقت سینی کیک درجه ۳ است!!! در این مقاله سعی داریم به زبان ساده ویژگی های هر درجه از سینی کیک را مطرح کنیم تا شما باتوجه به نیازتان، سینی کیک مورد نظر را به قیمت واقعی تهیه کنید. نکات این مقاله کاربردی را با دوستان و شاگردان خود به اشتراک بگزارید.

 

انواع سینی کیک

سینی کیک در بازار و لوازم قنادی ها انواع و اقسام مختلفی دارد. برای خرید بهترین سینی کیک باید دانست که دو عامل در قیمت انواع سینی کیک موثر است: جنس مغز سینی کیک و لایه روی آن.

 

چرا سینی کیک درجه ۳ را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم؟

جنس چوب زیر کیکی باید از چوب ام دی اف باشد. یکی از علت های بوی بد سینی کیک، استفاده از فیبر به جای ام دی اف مرغوب در مغز سینی کیک است. بهترین جنس برای این زیر کیکی چوب واناچای است. هسته سینی کیک درجه ۱ و درجه ۲ واقعی باید از چوب واناچای باشد.حال اگر دنبال سینی کیک با قیمت مناسب هستید خوب است که این تجربه را با شما به اشتراک گزارم.

همین ماه قبل فردی از مجموعه سایت چوبِ …! با ما تماس گرفت و هنگامی که حجم سفارشات را شنید، قیمت های جذاب و هوس انگیزی را به ما پیشنهاد داد. پس از بررسی و تحقیق متوجه شدیم که چوب خام او ام دی اف واناچای نبود و به این دلیل در هنگام نگه داری در انبار تولید کننده یا قنادی و خانه، دچار خم شدگی یا حتی شکستگی می‌شد! به این علت است که سینی کیک درجه ۳ واقعی را به شما پیشنهاد نمی‌دهیم. خبر خوب برای شما این است که سینی کیک درجه ۱ و درجه ۲ واقعی بانیکو هر دو از ام دی اف واناچای تایلندی(تایوانی) هستند. شناخت این نوع از ام دی اف فقط با تجربه و تجربه حاصل می‌شود. (علت تاکید ما بر روی کلمه واقعی این است متاسفانه امکان دارد سینی درجه ۳ را به اسم دیگر مثل سینی ضدآب، درجه ۲ یا … به شما معرفی کنند!)

 

سینی کیک ارزان، صابونی، کاغذی و… مهم نیست! شما برای حفظ آبرو جلوی مشتری نیاز به سینی کیک درجه ۱ یا نهایتا ۲ دارید. ویژگی دیگری که باعث میشود شما را از دیگر درجات سینی کیک منع کنیم، جمع شدن لایه سینی کیک پس از قرار دادن کیک روی آن است. به این صورت که رطوبت، مزه سینی کیک درجه ۳ واقعی را به انتهای کیک انتقال می‌دهد و بخشی از کیک شما اصلا قابل خوردن نیست! این یعنی آخرین خاطره از شما، یک طعم منزجر کننده و یک تصویر پلید است!

 

تفاوت سینی کیک درجه ۱ با درجه ۲ 

سینی کیک درجه یک و دو، هر دو لایه رویی باکیفیتی دارند که به هیچ عنوان جدا یا جمع نمی‌شود. پس تفاوت سینی کیک درجه ۱ با درجه ۲ واقعی در چیست؟
هر دو این سینی کیک ها از چوب MDF واناچای هستند که استحکام خود را در طولانی مدت ثابت کرده. لایه سینی کیک درجه یک آلمانی و ضدآب است که حتی یک قطره آب هم در بلند مدت به آن نفوذ نمی‌کند تا خیال شما در هنگام خامه کشی راحت باشد. ممکن است دیگرانی با نشان دادن عبور آب به صورت لحظه‌ای شما را فریب دهند اما این درصورتی است که سینی کیک درجه یک بانیکو را حتی در ماشین ظرف‌شویی هم قرار داده‌اند! سینی کیک درجه ۲ پس از مواجهه با رطوبت آن را جذب میکند و خشک میشود.

سینی کیک درجه ۱ با چوب ام دی اف تایوانی و لایه ضدآب آلمانی

تفاوت قیمت سینی کیک درجه یک و درجه دو بسیار است و این زمینه را برای سوءاستفاده فراهم کرده. برای مثال قیمت سینی کیک درجه دو واقعی بانیکو در اندازه ۲۴ سانت، نصف قیمت همین اندازه با کیفیت ضدآب آلمانی درجه ۱ است. پس اگر دنبال یک سینی کیک ارزان هستید، جنس درجه دو واقعی و اگر به دنبال سینی کیک ضدآب آلمانی هستید، سینی کیک درجه یک پیشنهاد بانیکو به شماست. و گزینه خاص که مورد استفاده قنادی های مطرح تهران و فروشندگان لوازم قنادی در خارج است، سینی کیک دو لایه بانیکو است.

مشاهده کنید: سینی کیک درجه ۱

زیر کیکی ارزان

سینی کیک درجه 2 سینی کیک چوبی ام دی اف واناچای تایوانی بانیکو

کارخانه لوازم قنادی بانیکو به دلیل خرید عمده و بالا چوب خام، آماده ارائه زیر کیکی ارزان و باکیفیت به شماست. زیر کیکی ارزان باید علاوه بر قیمت مناسب، از چوب واناچای تایوانی و لایه باکیفیت تشکیل شده باشد. سینی کیک درجه ۲ بانیکو مستقیم از تولیدی به شما عرضه می‌شود تا شیرینی زیر کیکی ارزان بانیکو شما را سال ها همراه ما کند.

مشاهده کنید: سینی کیک درجه ۲

 

 

 

سینی کیک اختصاصی

حک سینی کیک چوبی بصورت سفارشی با دستگاه تخصصی بانیکو

یکی از مزایای کارخانه تولیدی بانیکو این است که امکان حک نام، نشانی، لوگو و… شما بر روی سینی کیک وجود دارد. این موضوع علاوه بر تبلیغ مجموعه شما، باعث برندسازی و افزایش اعتبار کار شما خواهد شد.

متن یا شکل دلخواه شما حک میشود و اینکار با چاپ متفاوت است زیرا حک براثر دست کشیدن یا آب خوردن، کم رنگ یا محو نخواهد شد و ماندگار است.

 

 

 

سایز زیر کیکی

سایز زیر کیکی هم عامل واضح تعیین قیمت سینی کیک است. سینی کیک ۱۰ سانت، ۱۵ سانت، ۲۰ سانت، ۲۴ سانت، ۳۰ سانت، ۳۴ سانت، ۴۰ سانت و… در اشکال دایره و مربع، تولیدات مجموعه بانیکو است. (سفارش اندازه های خاص هم امکان پذیر می باشد)

معیار اندازه سینی کیک دایره قطر آن و در زیرکیکی مربع یا مستطیل، طول آن است. همچنین اشکالی ماننده انار، هندوانه، مارپیچ و… هم تولید میشود که برای سفارش اندازه یا شکل خاص با پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید.

 

 

سینی کیک دورو

سینی کیک های متداول در بازار، سینی کیک های یک رو هستند که به علت استحکام و قیمت مناسب طرفداران بسیاری دارند. اما مجموعه بانیکو بدلیل استقبال گروهی از قنادی های مطرح تهران، سینی کیک دورو را هم به مجموعه تولیدات خود اضافه نموده است.

سینی کیک های مرسوم در بازار یا همان سینی کیک های یکرو به این صورت هستند که یک طرف چوب که زیر کیک قرار میگیرد، لایه محافظ دارد و طرف دیگر که روی میز یا قرار میگیرد، چوب است. ولی سینی کیک های دورو به جهت حس بهتر هنگام انتقال به مشتری و همچنین استفاده پیاپی، هر دو طرف آن لایه محافظ دارد.

سینی کیک دورو در چند رنگ تولید میشود که برای اطلاع بیشتر میتوانید با پشتیبانی لوازم قنادی بانیکو ارتباط برقرار بفرمایید.

 

جهت اطلاع از آخرین وضعیت محصولات با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۶۷۲۰۴۷۲۱

 

 

لطفا با اشتراک گذاشتن تجربیات خود با دیگر علاقه مندان هنر قنادی، به رشد همه اعضای این خانواده کمک کنید.

برچسب‌ها:

تولیدی لوازم قنادی بانیکو

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

Copyright © 2023