محصول به سبد خرید اضافه شد
0

آموزش کاپ کیک توت فرنگی

دسته‌بندی: آموزش پخت کیک
تاریخ: 4 مهر 1401
بازدید: 470
کاپ کیک توت فرنگی

برای پخت کاپ کیک توت فرنگی، ابتدا یک و نیم ق.چ پینگ پودر رو به ۲۲۵گرم آرد اضافه می‌کنیم. یک پنس نمک فراموش نشه. باهم مخلوط میکنیم و سه مرتبه الک میکنیم تا مواد کامل مخلوط بشن و رطوبت آرد گرفته بشه.

۱۴۰گرم شکر، دو تا تخم مرغ و یک چهارم ق.چ وانیل رو داخل یک کاسه بزرگتر هم میزنیم تا بعد دو سه دقیقه مواد به حالت کش‌دار و روشن تبدیل بشن. یک دوم لیوان شیر رو بهش اضافه میکنیم و ۵۰گرم کره یا روغن جامد که به دمای محیط رسیده\

 

علت خوابیدن پف کیک توت فرنگی

آرد مخلوط شده در مرحله اول رو اضافه می‌کنیم و هم می‌زنیم. یه نکته طلایی علت خوابیدن پف کیک توت فرنگی این هست که بعد از اضافه شدن آرد، مواد رو فقط در حد مخلوط شدن هم بزنید چون اگر بیش از حد هم بزنید، پف کاپ کیک توت فرنگی می‌خوابه! و حالت خمیری پیدا میکنه :/

 

مواد کاپ کیک توت فرنگی رو داخل دو سوم قالب بریزید. توت فرنگی و گردو نگینی رو با یک ق.م خوری پودر قند مخلوط کنید و روی کاپ کیک بریزید.

کاپ کیک

برای مشاهده انواع کاپ کیک باکیفیت لیزری روی عکس مقابل بزنید:

 

 

فر رو از ۱۵دقیقه قبل روی دمای ۱۷۵درجه روشن میکنیم و کاپ کیک ها رو طبقه وسط به مدت پانزده تا بیست درجه قرار میدهیم اما چون ممکنه دمای فر دقیق نباشد، حتما با خلال دندون از پخته شدن این کاپ کیک های جذاب مطمئن شوید.

 

کیک توت‌ فرنگی دو نفره

کیک توت‌ فرنگی دو نفره و چند نفره رو  هم می‌تونید با همین دستور کاپ کیک توت فرنگی اما با قالب بزرگتر نوش جان کنی

برچسب‌ها:

تولیدی لوازم قنادی بانیکو

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

Copyright © 2023