محصول به سبد خرید اضافه شد
0

لوازم قنادی ارزان

بانیکو تولید کننده لوازم قنادی ماننده سینی کیک، بیش از ۱۰۰۰ تاپر، پلکسی، شانه کیک، فینگر فود و… است که با فروش جزئی و عمده لوازم قنادی بدون واسطه، لوازم قنادی ارزان را به دست شما می‌رساند.

 

لوازم قنادی ارزان در تهران

بانیکو تولید کننده لوازم قنادی ارزان در تهران است که ارسال به همه جا دارد. با تولید طیف گسترده‌ای از لوازم قنادی و فروش آن به صورت بی‌واسطه، سعی در رساندن هرچه ارزان‌ تر لوازم قنادی به شما هستیم

در این مقاله علاوه بر معرفی بخشی از محصولات بانیکو، به راه رسیدن تخفیف قطعی لوازم قنادی هم پرداختیم

کارگاه لوازم قنادی

بانیکو تولیدکننده لوازم قنادی است که با ساده و سریع کردن مسیر لوازم قنادی از تولیدکننده به مصرف کننده، سهولت و قیمت مناسب را برای شما به ارمغان آورده است.

تولید کننده تاپر

ما با تولید طیف های گسترده ای از انواع تاپر از جمله تاپر تولد پسرانه، تاپر تولد دخترانه، تاپر فانتزی و چاپی، تاپر عدد و… آماده دریافت سفارشات شما هستیم. پیشنهاد مطالعه: تاپر چیست

از جمله ابتکارات بانیکو، قبول سفارشات ساخت تاپر اختصاصی برای هرچه خاص تر کردن کیک های شماست.

تولید کننده سینی کیک

در بانیکو با تولید سینی کیک یک طرفه و دو طرفه در انواع ابعاد و به هردو شکل مربع و دایره‌، انواع درخواست های شما را پوشش داده ایم تا لبخند رضایت را برای شما فراهم کنیم.

تولید کننده پلکسی

پلکسی کیک برای خامه کشی و مجموعه‌ای از محصولات دیگر بانیکو را در برگه فروشگاه لوازم قنادی ببنید

لوازم قنادی با تخفیف

سریعترین راه برای با خبر شدن از تخفیف های بانیکو برای خرید لوازم قنادی ارزان، پیوستن به صفحه اینستاگرام ما می‌باشد. کد های تخفیفی به صورت محدود در پیش هستند:

رفتن به بالای صفحه

Copyright © 2024